FRISS HÍREK

2010. április 8., csütörtök

NSZR és a fekete gazgaság és hitelek!

Sajnos ma megtudtam, hogy én is részese vagyok a fekete gazdaságnak azáltal, hogy a benzinkutasnak és a műtétemet végző orvosomnak pénzt dugtam a zsebébe. Nem úgy mint a politikusok, akiknek üvegzsebe van! Bár ezt én inkább tejüvegzsebnek nevezném, mert nagyon nem látok bele. De én csinálom rosszul, nekem nincs nagyvállalatom, ahol lehetne idényjelleggel feketemunkásokat alkalmaznom. (A gyengébbek kedvéért ezek nem kicsi kis néger manusok, akik ottan dolgozgatnak) Ezek úgy feketék, hogy egyébként lehet hogy sárgák, vagy román vendégmunkások. Sajnos nekem nincs olyan cégem ami képes kartellbe tömörülni és így elhozni az állami megrendelést. Sajnos engem egyetlen külföldi nagy multi se keresett meg, hogy svájci offsore számlámra egy kis Grippen pénzt tegyen. Igaz nekem nem is lehetne offsore számlám, hisz az csak a volt pénzügyminisztereknek lehet. Na persze ha lett volna és azon nagyon sok pénzem lett volna, akkor a múlt évben 10% adóval hazahozhattam volna, de én balga nem gyűjtöttem össze valamilyen adóparadicsomi szigeten hazahozandó milliókat. Igaz nem is volt részem egyetlen privatizációban se. Én nagyon elrontottam valamit a rendszerváltásnál. Ott volt az a sok sok privatizálható állami cég. Gyárak, üzemek, beleértve a TUNGSRAM-ot, az IKARUS-t és a többi ismert brandet is. Ma már nincs magyar busz és izzókat is a GE gyárt nálunk, viszont van sok kicsi privatizált vállalat, melynek a bevétele bár többszöröse volt annak az adósságnak amit a rendszerváltás előtti kizsákmányoló terror és Kádár korszaka követett el, mi mégse tudtuk kifizetni belőle az adósságot, hanem még többet halmoztunk fel. Igen én is vettem fel hitelt! Devizában! Mert a forint hitel mindig is nagyon magasan állt! Most többszörösét kellene visszafizetnem. 3 éve fizetem, mégis több a tartozásom mint amikor felvettem. Állambácsi is devizában vette fel a hitelét!! Vagyis én max elvesztem a házam, de az állam adósságát még az unokáink is nyögni fogják!!! pedig a feketegazdaság kifehéríthető lenne!! Talán a korrupciós pénzekkel és a nagy állami kasszákban elfolyó milliárdokkal kellene kezdeni a vizsgálatot! Meg könyörgöm, egy kis adócsökkentés meg kisvállalkozói segítés is jól jönne! Mert ne szavazz rám, nekem nincs tulajdonom egyetlen bankban sem! Pedig azt mondják az nagy üzlet!

Nincsenek megjegyzések: