FRISS HÍREK

2010. április 8., csütörtök

NSZR véleménye a magyar földről!

Tényleg ne szavazz rám, mert én sok mindent másképp látok, mint ahogy azt a politikusok értelmezik. Valahogy én soha nem tudtam olyan helyekre bejutni, ahol egy önkormányzattól baromi olcsón lehetett volna telekhez jutni, majd azt egy év múlva százszoros áron eladnom. Nem tudom miért, de annyira béna voltam, hogy nekem nincs a Balaton parton saját részre lekerített kis fürdőhelyem, telkem, vagy olcsón megszerzett nyaralóm. Azt viszont látom, hogy vannak akiknek itt minden eladó és bármi megvehető! Bár még nyíltan nem lehet magyar termőföldet venni külföldinek, de azért van rá megoldás. Nem véletlenül lett privatizálva az összes Tsz, meg gazdaság, beleértve Bábolnát is. Persze minden törvényes, csak néha kaparnak ki valamiféle régi kis korrupció gyanús ügyet, de nem ez a lényeg. A lényeg, hogy lenne elég magyar föld ahhoz, hogy megfelelő mezőgazdasággal az egész ország el lenne látva élelemmel. Csakhogy ne szavazz rám, mert még a végén én is olyan baromi okos leszek, hogy az európai unióra hivatkozva azért fogok fizetni a gazdáknak, hogy ne termeljenek. Hogy vágják ki a szőlőt és a gyümölcsfákat. Én is létrehoznék katasztrófa alapokat, melyből azokat a gazdákat fizetném ki, akiket az árterekre száműztem gazdálkodni. Oda ahol a szar gátaink állapota miatt úgyis kétévente ki fog önteni az épp aktuális folyónk. Logikus, hogy ezt a pénzt nem inkább traktorra, vagy vetőmagra költjük, hanem inkább fizetünk azért hogy telepítsen oda ahova eleve hülyeség, majd fizetünk újra, mert az ártéren termelt terményt elvitte az ár.

3 megjegyzés:

Judyty írta...

Nekem a magyar termőföldről a gazdálkodás jut eszembe, az a fajta őstermelés, amelyiknek el kellene látni Magyarországot, a lakosságot jó minőségű magyar terményekkel, a vállalkozások, amelyek virágzásával dolgozni tudnak az emberek és egyszerre teljesülne a kereslet és kínálat helyes aránya. De ki akar itt ma dolgozni?? Könnyebb a segélyekből megélni!!!
Még szerencse, hogy van olyan társadalmi réteg, aki felelősen gondolkodik, (csak hát az tartja el a többit)és dolgozik napestig, gazdálkodik, előbbre akar jutni, benn a van a vérében a munka szeretete, az anyaföld, a termőföld szeretete. De min fog gazdálkodni, ha már kiárusítják a feje felől, illetve a talpa alól a talajt??? Annyi pénze nincs, hogy megvegye, ha nem örökölte meg, ha meg van pénze, az úgyis kevés a külföldi felvásárlókéhoz képest. Az EU azért támogat, van aki szerencsés és hozzájut, a többi csak senyved, ahogy a kiszáradt földben a terménye aszály idején. Azért bizakodjunk, mert optimizmus nélkül nem haladnánk előre az életben!!

2010. április 12. 7:28

Judyty írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Judyty írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.