FRISS HÍREK

2010. április 8., csütörtök

NSZR - Véleménye az adókról!

NSZR! Azaz Ne szavazz rám! Mert én sajnos nem nagyon értem meg, hogy miért kell ekkora adókat kivetni. Annó volt a 10-ed, meg a 20-ad és mire jött a harmincad, már lett is nagy felkelés. Na nem azt mondom, hogy egyetértek a Molotov koktélos, egyenruhába masírozó és Tv székházat felgyújtó rendszerváltókkal, sőt kifejezetten elítélem a hasonló cselekedeteket, de hogy ne lehessen már odamondani, hogy ELÉG!!!! Azt azért mér engedtessék meg! Persze ha egy kicsit megkapargatnak, biztos nálam is találnak egy-két befizetetlen csekket vagy kis adótartozást. Ahogy nálad is! Sajnos nekem, nincs mentelmi jogom, hogy adócsalás esetén kihozzanak a börtönből, így azért adót nem csalok. Viszont nem is nagyon fűlik a fogam befizetni azt sok sok levonást, meg csekket. Persze tudom, (közgáz I. osztály) hogy az állambácsinak kell adót szednie, csak éppen azt nem írja a tankönyv, hogy állambácsinak azért kell ennyi adót szednie, mert ami az egyik zsebén adó formában bejön, azt ezer zsebben osztja ki. Ja hogy ez néha kiderül?!! Na persze ha én lennék bajban, sajnos én nem tudnék felhívni magas pozícióban lévő emberkéket, akik megnyugtatnának a börtönben, hogy csak ne féljek majd ők segítenek rajtam. Nem lenne senki aki tudatná, hogy aki hűséges a Párthoz, azt megvédi a család! Hol is hallottam ezt, ja a Keresztapában! Na persze vannak jó cégek, meg vannak jó állások is. De állítom hogy ha nem tűnne el annyi sok milliárd a korrupcióban, a feketegazdaságban és ha Magyarország magyar árukat termelne magának, nem hagynánk ennyi munkanélkülit vegetálni, vagy segélyért járni, hanem munkahelyeket teremtenénk, mondjuk hogy egy jó üzleti tervet elfogadnának lezárt üzleti évek nélkül is, na akkor már minek is kellene ennyi adót levonni! Nem tudom ki hogy van vele, de az én nadrágszíjamon már nincs több lyuk. Nem tudom jobban összehúzni, nem akarok még 5-10 év türelmet adni. Most akarok könnyítést és ugyanolyan lehetőséget ami fenti is kijár. Merthogy ott a Parlamentben lehet számlák nélkül, bemondásos alapon is költségeket elszámolni, akkor nekem lehetne már egy kis adócsökkentés. na jó nem kicsi, bazi nagy!!!

Nincsenek megjegyzések: