FRISS HÍREK

2010. április 11., vasárnap

Már egy szavazást se tudunk lebonyolítani!


Szinte fogadni mertem volna, hogy lesz valamiféle botrány, de arra még én sem gondoltam, hogy már magát a szavazást se tudják megszervezni. Szerintem ez általános iskola 4. osztályos tananyag. Adott egy szavazó körzet. A szavazó körzetben lakók száma + az átirányítottak száma (nem a lakóhelyükön szavazók) mely kiad egy összeget. Ha ez 2000 fő, akkor könnyen kiszámítható, hogy ehhez hány fő szavazást segítő munkatárs kellene, főleg ha figyelembe vesszük, hogy egy adott szavazó kb. mennyi idő alatt végez a szavazó fülkében. Én is voltam szavazni, tehát könnyen bemutathatom a gyakorlatban. Elsőként elkérték a személyit és a lakcímkártyát, majd a névjegyzékben aláírtam. Utána kaptam egy borítékot és a két lapot amire ikszelni kellett. Na ez eddig gyorsan lemegy, viszont várni kell a szavazó fülkére, hisz abból csak néhány db van / körzet. Nyilván már kitalálta mindenki addigra kire voksol. Mindent összevetve 1 fő legyen 2-5 perc, akkor teljesen egyértelmű, hogy ha látom, hogy mondjuk 17-kor még a tizede se végzett, akkor intézkedek! Persze 19-kor még ezrek várakoztak. Hoppá ezrek! Tehát van olyan választókerület, ahol mára választás kezdetén ki lehetett számolni matematikailag, hogy 7-19 óráig, még ha szépen sorban percre pontosan érkeznek az emberek, akkor se végeznek estére. Ehhez nem kell közgáz, csak 4. osztályos matematika! Milyen hülyék ülnek ezekben a bizottságokban????? Aztán az újabb komédia! A választási bizottság ugyan késve hozott döntést kampány csendről, de addigra már 10% feldolgozottságot közölt a média. A kabaré azzal folytatódott, hogy aztán mindent letiltottak, de felelősséget semmire nem vállaltak. Igaz ebben sem volt egyetértés a bizottság tagjai között sem. A TV-k sorra adták fel, bár az MTV még kitartott ezidáig. A legszebb az egészben, hogy most van ok majd az óvásra, acsarkodásra megint. Az emberek meg ott várakoznak órák óta a hidegben vagy kígyózó sorokban! De még ennél is szörnyűbb, hogy a sorok hatására sokan fordultak vissza, pedig egyébként voksoltak volna és bár kampánycsend mindenki tudja már az eredményt a pártokban, csak éppen az állampolgárok nem! A tévék, meg jobb ötlet nem lévén, elővettek valami hili-huli filmet vagy a fiókban heverő tartalék műsort, mert bár beszéltek 2 órát a semmiről, azért ezt még ők se bírták röhögés nélkül!!!
Szóval kabaré, de én sajnos csak sírni tudok! 2010 választások!!!
NEKED MI A VÉLEMÉNYED? Szerinted miért nem vállalja már megint senki a felelősséget?

1 megjegyzés:

Judyty írta...

Mert önként senki nem viszi vásárra a bőrét, az illetékesek, pedig nem fogják felelősségre vonni, így hát minden marad a régiben.