FRISS HÍREK

2010. április 8., csütörtök

NE SZAVAZZ RÁM ITT KEZDŐDIK!!!!!!!!!

Kedves Twitteresek! Nem vagyok politikus és nem, is akarok az lenni, de valahogy betelt a pohár, elpattant egy húr, hogy valami jó kis közhellyel nyissak. Magyarul tele van a tököm hogy nem jutunk ötről hatra, miközben egyesek nagykanállal esznek. Kezd szétszakadni az ország, nagyon gazdagokra és nagyon szegényekre. A bérből fizetésből élők, meg a kisvállalkozók meg ott préselődnek középen. Nem tudom te hogy vagy ezzel, de nekem legem lett hogy mindenki újabb 4-10 év haladékot kér! Nekem most kell munkahely, pénz és jövőkép! Tehát én nem kérem hogy szavazz rám! Csak dumáljuk már meg, hogy is vagyunk?!!! Mert én elég szarul!!

Mert hovatovább nem tudok megélni a fizetésemből, nem úgy mint egyes politikusok. Ők sokszor le tudnak mondani a tiszteletdíjukról is, mert megelégszenek a 112 nagyvállalati részvénycsomagjukkal, a 17 felügyelőbizottsági kinevezésükkel illetve az állami szektorból jövő kis mellékessel. Logikus lenne hogy akkor mindenkinek politikusnak kellene lennie, de én akárhogy biztatnak majd, ne szavazz rám! Mert bár sikerült nekem is céget létrehozni, de akárhogy is igyekeztem valahogy nem sikerült egy zsíros állami megrendelést kifognom és így a garázsomban nem tudok luxuskocsikat tárolni. Sajnos egyetlen tenderen se indulhattam el, pedig milyen jó lett volna megépíteni egy új Duna hidat, aztán nem kifizetni az alvállalkozókat. Persze pályázhattam volna, ha éppen eleve nem lennék kizárva minden pályázatból. Ha valaki nem tudná, csak akkor pályázhatsz ha már van egy működő céged, így mivel pályázati pénz nélkül soha se tudok felzárkózni azokhoz akik sorba kaptak 100%-os vissza nem térítendő támogatást, így hát soha nem is tudok egy jó és eredményes lezárt üzleti évet felmutatni. Vagyis nem pályázhatok. Így aztán úgy semmi esélyem a gazdasági világválság közepén talpra állni.

3 megjegyzés:

Krix írta...

Maximálisan egyetértek minden szavaddal. Humort csinálni a nyomorunkból, igen, talán már csak ezt tehetjük, jómagam is így csinálom, aztán amikor magam vagyok „leszülőzöm” a világot. Panaszkodhatnák oldalakon át, de minek, a hőn
áhított „változó” ami csak a matematikában és ott is egy ismeretlen mennyiséget jelent…
Én viszont állandó vagyok, csók mindenkinek!

Judyty írta...

Kedves Krix!
Igaz, hogy panasz, de egyszer csak valaki meghallja és próbál tenni érte és nem ellene. Akármilyen hihetetlenül hangzik, de egyes emberek indítják el a nagy dolgokat és ha egyre többen csatlakoznak és netán hangot is adnak ténykedésüknek ( és nem panasz szavát), hanem a tettekre hívó szavakat. Talán lesznek, akik csatlakoznak és egyre többen és többen lesznek...talán tesznek is, teszünk is azért, hogy jobb legyen! Én pedig állandóan változó vagyok!!!!!

Judyty írta...

Illetve változóan állandó!!!!!!